ویژگی های تخت نوجوان

ویژگی های تخت نوجوان

تخت نوجوان باید چه ویژگی های داشته باشد؟

.برای اینکه خرید موفقی داشته باشید باید قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد آن محصول داشته باشید

 .ابتدا مبلغی که قرار است برای خرید کالا هزینه کنیم را مشخص کنید سپس با توجه به آن بهترین کالا را انتخاب کنید.تخت های نوجوان معمولا بر اساس اندازه اتاق طراحی میشود.

elenwood شرکت تولیدی صنایع چوبی به شما کمک میکندبا توجه به اندازه اتاق و طبق مبلغ مورد نظر شما تخت فرزند دلبندتان را طراحی می کنند.

معمولا طرح های فانتزی برای کودکان مناسب تر است. برای نوجوانان از طرح های ساده تر و رنگ های ملایم استفاده کنید. تا ارامش در اتاق برقرار باشد.

ابعاد استاندارد تخت نوجوان

یکی از چیزهایی که در زمان نوجوانی اهمیت دارد.آرامش و خواب راحت نوجوانان عزیز شما می باشد.وبا توجه به قد وزن و سن فرزندتان تخت مورد نظر را انتخاب بفرماپید.

ارتفاع تخت نوجوان

باید به نحوی باشد که پای او به زمین برسد.و ران وساق پای او زاویه 90 درجه را بسازد.و زاویه لگن و کمر به گونه ای باشد که به صورت صاف و بدون قوز نشسته باشد.این بهترین حالت است.که تخت به صورت استاندارد می باشد.

تخت های دو طبقه مخصوص کودکان و نوجوانان

زمان خرید تخت های دو طبقه سقف آن را در نظر بگیرید.اگر قصد خرید چنین تخت هایی را دارید باید به لبه های تخت و محافظ آن دقت کنید.که در حالت استاندارد قرار داشته باشد.در ضمن دقت داشته باشید که سیستم گرمایشی و یا مهتابی و لامپ نزدیک تخت وجود نداشته باشد.

 پیشنهاد شرکت تولیدی النوود بر این است که از این تخت تا حد امکان استفاده نشود.

تخت نوجوان

هنگام خرید تخت از مرغوبیت و کیفیت چوب آن مطدن شوید.گاهی اوقات استفاده از رنگ ها و جلا دهنده ها به گونه ای است که بوی ناخوشایندی دارند.واین باعث آلرژی و حساسیت در فرزند شما میشود.دقت داشته باشید که بر آمدگی هایی همچون میخ ومنگنه در تخت وجود نداشته باشد.تا باعث اذیت وآزار او نشود.

 

 

نظر شما در باره این مقاله برای ما مهم است

مشاوره و سفارش در واتس اپ